Monday, February 26, 2007

tug my heartstrings

sigh..

omfg why does Tank write such gorgeous songs? First all the beautiful songs for Tian Wai Fei Xian, now Hanakimi! Argh! And these two shows just nice the same combi some more, theme song by S.H.E and cha1 qu3 both the main ones by Tank. Sigh.

Tian Wai Fei Xian
-------------------------------
Theme song: Yi Yan Wan Nian - S.H.E
Other songs: Tian Liang Yi Hou - Tank
Yue Guang - Tank


Hana Kimi
-----------------------------------
Theme song: Zen Me Ban - S.H.E
Other songs: Zhuan Shu Tian Shi - Tank
Dong Le - Tank



Tell you, whenever I hear anyone of the abovementioned 4 tank songs, i will really cry. They tug really hard at my heartstrings la!!


歌名:專屬天使
作詞:Tank 作曲:Tank 演唱:Tank

我不會怪你
對我的偽裝
天使在人間是該藏好翅膀
人們愚蠢魯莽而你纖細善良
怎能讓你
為了我被碰傷

小小的手掌
厚厚的溫暖
你總能平復我不安的夜晚
不敢想的夢想
透過你的眼光
我才看見
它原來在前方

沒有誰能把你搶離我身旁
你是我的專屬天使
唯我能獨占
沒有誰能取代你在我心上
我有一個專屬天使
我哪裏還需要別的願望

小小的手掌
大大的力量
我一定也會象你一樣飛翔
最想去的地方
就是我的方向
有我保護
笑容儘管燦爛

沒有誰能把你搶離我身旁
你是我的專屬天使
唯我能獨占
沒有誰能取代你在我心上
我有一個專屬天使
我哪裏還需要別的願望

要不是你出現
我一定還在沉睡
絕望的以為
生命只有黑夜

沒有誰能把你搶離我身旁
你是我的專屬天使
唯我能獨占
沒有誰能取代你在我心上
我有一個專屬天使
我哪裏還需要別的願望


Even though Tank's the one who sang this, I can just imagine Quan singing this song to Ruixi.. OH! Heartache heartache! So sweeeeet!!! Ahhhh!!!


懂了
作曲:TANK
作词:TANK、徐旻铃
演唱:TANK

TANK-懂了

不该再浪费力气
做些迂回的事情
用眼神直接对你轻声细语

你没有别的表情
总微笑转过头去
轻易解开我传送的谜

如果这样还算不上有默契
至少能代表我们都够聪明

不用再问为什么
不用再说些什么
了了懂了
我们都一直爱着
不用再担心什么
不用再害怕什么
累了睡了
牵着手一起入梦了
Wo……yeah

不该再浪费力气
一直算不准天气
错过期待的场景
没在彩虹出现那刻说爱你
你一定善解人意
知道我想的事情
所以下雨不急忙回去

如果这样还算不上有默契
至少能代表我们都够聪明

不用再问为什么
不用再说些什么
了了懂了
我们都一直爱着
不用再担心什么
不用再害怕什么
累了睡了
牵着手一起入梦了
不用再问为什么
不用再说些什么
了了懂了
我们都一直爱着
不用再担心什么
不用再害怕什么
累了睡了
牵着手一起入梦了
Wo……yeah
la……



This one even worse. This song is SUPER SUPER SUPER nice and SUPER SUPER SWEEEEET. Totally for happy couples but WAH. I can totally remember when I first noticed this song - first time RuiXi just barged into Quan's bed and slept there. WOAH. Niceee~~ Look at the lyrics! So fucking sweet =)


Sigh. My heartstrings tug until want to break already!!! Sigh sigh sigh =)
Le sigh~

No comments: